Biznes - marketing internetowy w Google - poradnik - Pozycjonowanie SEO

pozycjonowanie żywiec

Termin „pozycjonowanie” pojawił się okAkcja ta zyskała wielu naśladowców i

Termin „pozycjonowanie” pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny „web pos

Biznes - marketing internetowy w Google - poradnik - Pozycjonowanie SEO pozycjonowanie żywiec
itioning”. Pierwsze powszechnie znane „polskie” Google bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła „kretyn” (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Promocja uniwersyteckiej strony internetowej

Uniwersyteckie strony internetowe stały się podstawowym kanałem informacyjnym zarówno dla studentów, jak i dla nauczycieli akademickich. Jednocześnie wygląd konkretnej strony internetowej bardzo często decyduje o tym, czy potencjalny student zdecyduje się na złożenie swoich dokumentów w czasie postępowania rekrutacyjnego na taki, a nie inny uniwersytet. Dlatego promocja strony internetowej należącej do uniwersytetu skierowana jest głównie wobec przyszłych studentów. Może ona oznaczać możliwość darmowej rejestracji poprzez Internet oraz obniżenia różnych kosztów rekrutacyjnych dzięki temu, że korzysta się z uniwersyteckiej strony internetowej. Reklamowanie uniwersyteckich stron internetowych polega także na ich pozycjonowaniu.


Pozycjonowanie - dla kogo?


Pozycjonowanie, czyli innymi słowy polepszenie pozycji naszej strony internetowej w wynikach wyszukiwania, może być stosowane do każdego rodzaju strony. Najczęściej jednak pozycjonowanie jest używane do promowania jakiejś usługi, dlatego że dobrze prowadzone pozycjonowanie generuje nowych klientów. Z tego powodu na taką usługę decydują się najczęściej lekarze, prowadzący prywatne gabinety, fryzjerzy, salony kosmetyczne, gabinety weterynaryjne. Jednym słowem - wszelka działalność oferująca różne rodzaje usług. Ponadto z pozycjonowania korzystają również przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż danych produktów, zarówno właściciele sklepów stacjonarnych, jak i tych internetowych. Z usługi pozycjonowania może jednak skorzystać każdy, kto posiada własną stronę internetową, nawet jeśli nie prowadzi żadnej działalności gospodarczej.